0

KATEGORIE

Menu

De-press 60 tob.

*DÁREK

v hodnotě

170 Kč

De-press 60 tob.

Doplněk stravy

STOP špatné náladě

De-press 60 tob.

-12 %
319 Kč 359  Kč


Skladem méně než 5ks

od 1 500 Kč
30


Za dalších získáte dopravu ZDARMA!

STOP špatné náladě

  • uvolnění2 a pozitivní nálada3,4,5
  • normální psychická a nervová činnost1
  • vyrovnání se stresem2, snížení únavy a vyčerpání1


De-press je účinný a nenávykový přípravek který byl vyvinut pro dosažení dobré nálady3,4,5, duševní a fyzické pohody2, snížení únavy a vyčerpání1 a vyrovnání se stresem2. Doplněk stravy vyniká nejsilnějším složením díky vysoké dávce L-tryptofanu v unikátní kombinaci s hořčíkem, 1vitaminem B6 a PozitivIN komplexem™ s extrakty 4 bylin - 2kozlíku lékařského, 3meduňky lékařské, 4třezalky tečkované a 5šafránu setého.

Nejsilnější kombinace L-tryptofanu a bylin v 1 tobolce!

Dávkování:

Užívejte 1-2 tobolky denně. Zapijte dostatečným množstvím vody. Vhodné k dlouhodobějšímu užívání.

Upozornění:

Není určeno dětem do 3 let. Nepřekračujte denní dávkování. Není určeno jako náhrada pestré stravy. Není vhodné pro těhotné a kojící ženy. Nedoporučuje se užívat v případě přecitlivělosti na některou obsaženou složku. Užívat současně s léky lze po konzultaci s ošetřujícím lékařem. Užívejte pouze celé tobolky. Uchovávejte mimo dosah dětí.

Složení:
L-tryptofan, hořčík, vitamin B6, extrakt kozlíku lékařského, extrakt šafránu setého, extrakt meduňky lékařské, extrakt třezalky tečkované.

Výrobce:

Simply You Pharmaceuticals a. s., Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3, ČR.

PDK 5181000000
Informace Doplněk stravy
Stav skladem

Jak zvládnout předvánočních shon bez stresu a napětí?

Jak zvládnout předvánočních shon bez stresu a napětí?

Kde jsou ty časy, kdy Vánoce nebyly jen o dárcích, cukroví a umytých oknech? Ve shonu dnešní doby se pozapomnělo na jejich pravý význam. Oslavit sváteční čas v klidu a pokoji s rodinou a přáteli.  

Zaúkolujte celou rodinu

Aby vánoční přípravy nepadly jako každý rok jen na vás, je důležité rozdělit úkoly všem členům domácnosti. Nákup stromečku a kapra dejte na starost manželovi a děti vám mohou pomoci s vánoční výzdobou. Můžete společně vytvořit adventní věnce, lampiony, papírové ozdoby do oken nebo svícen na štědrovečerní tabuli. Starší děti můžete pověřit úklidem pokojíčku nebo třeba luxováním. Tchýně nebo babička vám zase mohou pomoci s přípravou štědrovečerní večeře a cukroví si můžete nechat upéct u šikovné cukrářky.

Jděte na dárky chytře!

Nevíte, co koupit manželovi, babičce nebo kamarádce na Vánoce. Chcete je potěšit něčím, co si opravdu přejí? Navrhněte letos rodině a kamarádům, ať vám sepíšou seznam 5 věcí, které by chtěli pod stromeček. Vy si nějakou věc vyberete a tu jim nadělíte. Budete mít jistotu, že z dárku nebudou zklamaní, a navíc je nepřipravíte o moment překvapení, jelikož nebudou vědět, jakou položku ze seznamu jste vybrali.

Věnujte se více rodině

Nezapomínejte, že Vánoce jsou svátky klidu a míru. Vypněte televize a počítač, odložte mobil a věnujte více času rodině. Pusťte si vánoční koledy, ozdobte společně stromeček, jděte si zabruslit nebo na procházku do přírody. Můžete třeba dosypat ptáčkům semínka do krmítek v parku nebo zanést ke krmelci seno. Na štědrý den nezapomeňte rozkrojit s dětmi jablíčko, jestli v něm bude hvězdička. Nebo se do večera postit v naději, že uvidíte zlaté prasátko.

Udělejte si Vánoce po svém

Neexistuje žádný manuál pro Vánoce, a proto záleží jen na vás a vaší rodině, jak vánoční svátky prožijete. Nemusíte mít kapra nebo rybí polévku, pokud zrovna rybině neholdujete. Dejte si klidně řízek nebo hrachovku. Nemusíte trávit Vánoce a štědrý den doma. Někdo preferuje Vánoce na horách, jiný zase v teple u moře. Pod stromečkem nemusí být halda dárků. Zkuste si dárky letos vyrobit a místo toho věnujte peníze třeba útulku pro psi nebo dětskému domovu.

Myslete i na sebe

V předvánočním čase nezapomínejte také na své potřeby. Pro zlepšení nálady si zajděte ke kadeřnici nebo na manikúru. Sejděte se se starými kamarády a vyrazte třeba na vánoční trhy. Odbourejte stres ve fitku či wellness centru. Kupte si něco pěkného na sebe nebo dejte děti na hlídání babičce a zajděte si s manželem na nějaký vánoční film do kina.

Co vše ovlivňuje stres?

Stres a shon před Vánoci není pro lidské tělo dobrý, jelikož nadměrný stres stojí za vznikem mnoha civilizačních chorob. Vyplavování stresových hormonů, kortizolu a adrenalinu, může totiž vést až k chronickým problémům. Nadměrné a dlouhodobé vystavování stresovým situacím může ale způsobovat i deprese, úzkost, nespavost, migrénu a bolesti hlavy.

Spolehněte se na přírodu

Rozhodně není dobré utápět stres a špatnou náladu v alkoholu nebo tučném a nezdravém jídle. Raději si dopřejte aromaterapii pomocí éterických olejů. Po zlepšení nálady je vhodný šalvějový, meduňkový nebo levandulový olej. Éterické oleje můžete kápnout i do vany a dopřát si relaxační koupel. Zlepšit kvalitu spánku a zmírnit stres a napětí vám pomohou i bylinky, ze kterých si můžete uvařit třeba čaj. Mezi ty nejúčinnější patří třezalka, meduňka nebo kozlík lékařský.

Dodejte tělu vitamíny

Pro boj se stresem jsou důležité i vitamíny. Většina z nás však nedokáže přijmout doporučené množství vitamínů ze stravy, a tak je musíme tělu dodat pomocí doplňků stravy. Klíčový je pro lidský organismus hořčík, který je nezbytný pro zlepšení soustředění a při zvýšené fyzické aktivitě. Důležité jsou pro koncentraci také vitamíny skupiny B. Dále vitamín C pro podporu energie a omega-3 mastné kyseliny, které jsou nepostradatelné pro psychiku a duševní vyrovnanost.

Přírodní pomocník z lékárny

Pro zlepšení nálady se v lékárně poohlédněte po přípravku De-press. Ten obsahuje unikátní kombinaci bylin v čele s kozlíkem lékařským pro lepší vyrovnání se stresem a meduňkou přispívající k celkovému uvolnění a pozitivní náladě. Vzácný šafrán tyto účinky synergicky posiluje, urychluje jejich nástup a pomáhá tak udržovat dobrou náladu. Součástí doplňku stravy je také vysoká dávka L-tryptofanu (zdroje tzv. hormonu štěstí), vitamin B6 a hořčík pro snížení únavy a vyčerpání.

Zvládněte nový školní rok bez stresu a starostí

Zvládněte nový školní rok bez stresu a starostí

Po dvouměsíčních prázdninách je pro děti a také pro rodiče velice náročné vytvořit si zase každodenní rutinu povinností a úkolů. Proto je určitě lepší neponechávat přípravu na poslední chvíli.

Plán je základ

Poslední dva týdny v srpnu věnujte přípravě a nakupte to, co je potřeba s předstihem. Vy sami dobře víte, jestli vaše ratolest potřebuje novou aktovku, penál, sešity nebo oblečení. Také už se svým dítkem můžete uvažovat o volném čase. Mnoho sportovních a jiných klubů totiž na konci srpna zveřejňuje seznamy kroužků na nový školní rok. Vyhnete se tak návalu na začátku září a budete mít jistotu, že na vás vyjde místo.

Více dětí? Bez organizace se neobejdete!

Zorganizovat školu, kroužky, dojíždění a vyzvedávání ze školy apod. je dost náročné i s jedním dítětem, natož třeba se třemi či čtyřmi potomky. V tomto případě je nezbytný harmonogram, aby maminka i tatínek věděli dopředu, jaké mají povinnosti a nedocházelo ke zbytečným hádkám. Oblečení do školy, dresy a potřebné pomůcky chystejte už večer před tím, a pokud je to možné, připravte i svačiny. Ze začátku vám plánování bude asi zabírat více času, ale nakonec ho i dost ušetříte – a budete mít čas si s dětmi i hrát.

Nepřenášejte stres na dítě

Pro děti a zejména pro prvňáčky je nejdůležitější, aby se jim ve škole líbilo. Proto je vhodné si před dětmi udržovat dobrou náladu a nenervovat se, abychom jim naopak nástup do školy neznechutili. Největší chybou je, když rodiče své úzkosti a pochybnosti přenášejí na děti. Místo těšení se na nové kamarády a paní učitelku tak mohou přijít slzy a nechuť jít do školy.

Myslete i na sebe

I když je začátek a průběh nového školního roku náročný, nezapomínejte myslet i na sebe. Maminka není superhrdinka, aby vše musela zvládat sama. Odvoz na kroužky může jednou za čas převzít manžel, stejně jako přípravu do školy nebo pomoc s úkoly. Máte-li poblíž babičky, pak zaměstnejte i je. Volný čas pak můžete využít návštěvou kadeřnického salónu, na nákupech nebo si udělat hezké odpoledne se svými kamarádkami.

Odpočinek je důležitý

Aby rodiče zvládli start do nového školní roku bez stresu, je důležité umět odpočívat. Pravidelný spánek snad nemusíme připomínat. Odborníci doporučují 7-9 hodin denně. Každý však relaxuje jinak. Někdo při sportu, jiný u knížky nebo u televize. Je to jen na vás. Dobrá je i meditace, dechová cvičení, poslouchání hudby nebo procházky v přírodě. Právě chůze je považována za nejlepší způsob odreagování, neboť se při ní do krevního oběhu vyplavují endorfiny, které nám dovolují zapomenout na všechny starosti, zlepšují náladu a zbavují úzkosti.

Pomoc z přírody

Dalším skvělým pomocníkem v boji proti stresu a úzkosti jsou i bylinné čaje. Nejúčinnější bylinkami jsou meduňka lékařská, mučenka, heřmánek, třezalka, levandule nebo kozlík lékařský. Pokud nepatříte mezi fanoušky bylinných čajů, na zklidnění také pomáhá oblíbený zelený čaj.

Řešení naleznete v lékárně

Se zmírněním stresu a napětí vám mohou pomoci i doplňky stravy. V lékárně poohlédněte po přípravku De-press. Ten obsahuje unikátní kombinaci bylin v čele s kozlíkem lékařským pro lepší vyrovnání se stresem a meduňkou přispívající k celkovému uvolnění a pozitivní náladě. Vzácný šafrán tyto účinky synergicky posiluje, urychluje jejich nástup a pomáhá tak udržovat dobrou náladu. Součástí doplňku stravy je také vysoká dávka L-tryptofanu (zdroje tzv. hormonu štěstí), vitamin B6 a hořčík pro snížení únavy a vyčerpání.

Zákazníci také kupují