Reklamace
POSTUP REKLAMACE NEBO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - Lékárna LEMON
Zboží zaslané přepravní službou na Vaši adresu nebo vyzvednuté na odběrném místě:
Zboží, které jste si nechali přepravit dopravcem až domů, nebo jste jej vyzvedli na odběrném místě DPD, Zásilkovna, Česká Pošta, je zapotřebí zaslat na níže uvedenou adresu pro vyřízení.
Adresa pro reklamace/odstoupení od smlouvy/výměny zboží:
Lékárna LEMON Hranice
Náměstí 8. května 367
753 01 Hranice
e-mail: infoeshop@lekarnalemon.cz
Tel.: 725 249 813
Po–Pá: 8:00-15:00
V případě vyzvednutí objednávky na výdejním místě našich Lékáren LEMON, můžete svou reklamaci či odstoupení od smlouvy předat na některou z našich poboček Lékáren LEMON.
Reklamace nebo odstoupení od smlouvy budou následně odeslány k vyřízení, na pobočkách nejsou vyřizovány.
- K reklamaci je nutné vyplnit formulář pro reklamaci zboží nebo odstoupení od smlouvy.
- Reklamované zboží zašlete na uvedenou adresu společně s vyplněným formulářem.
- Zboží zaslané na dobírku nebude od dopravce převzato.
Formulář pro reklamaci zboží nebo odstoupení od smlouvy
Tento formulář vyplňte a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete-li uplatnit reklamaci zboží, nebo pokud že chcete jako spotřebitel odstoupit od smlouvy dle čl. VII obchodních podmínek.